[uppsalapendeln] VB: Busstrafik Uppsala - Märsta

  • From: "SONJA NIMMERSTAM" <sonja.nimmerstam@xxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Nov 2002 19:12:18 +0100

Hej alla pendlare Uppsala-M=E4rsta!
Som ni ser enligt nedan har jag i januari 2002 tillskrivit Swebus ang =
busstrafik mellan Uppsala-M=E4rsta. Jag har inte kollat upp hur l=E5ngt =
de har kommit. Det vore bra om fler pendlare skriver till Swebus om =
detta =F6nskem=E5l. Det blir billigare f=F6r oss och =E4ven om bussen =
tar lite l=E4ngre tid s=E5 passar den alltid tiden.
H=E4lsningar
Sonja Nimmerstam
----- Original Message -----=20