[uppsalapendeln] Resegaranti

  • From: Erika Svensson <erika_amor@xxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 6 Dec 2005 23:32:46 -0800 (PST)

Hej

Jag har 42 restidsgaranti som inte jag har lämmnat in
till Kundtjänst. Jag är osäker på att alla tåg
verkligen var försenade. Hur kan jag kolla om de är
försenade? Kundtjänst ville inte lämna ut
förseningarna till mig när jag ringde och talade med
en otrevlig kille. Det ska visst finnas någon sökmotor
av nåt slag?? Kan nån vara snäll och ge mig den?`
Erika

Yahoo! DSL ? Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com