[uppsalapendeln] Liten förvarning 040128

  • From: Thomas Tydal <uppsalapendeln@xxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 28 Jan 2004 15:19:38 +0100

Hej!

Jag vill bara tala om att ifall ni har möjlighet, så undvik direkttåget 17.30 i
kväll. Tåget skulle egentligen blivit inställt på grund av vagnsskada, men jag
har lyckats få fram några reservvagnar som ersättning så tåget kommer att gå,
fast istället för normala 646 sittplatser blir det bara 167 stycken, och tåget
kommer säkerligen bli sent från Stockholm, då vi inte får fram dem till
plattform förrän vid avgångstid. Men jag tror det är bättre att köra ett kort
tåg än inget alls för att i alla fall avlasta från de andra tågen.