[uppsalapendeln] Re: Kundgruppsdiskussion, restidsgaranti

  • From: "Eva Paalzow Star Sollentuna" <eva.paalzow@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 04 Apr 2003 09:34:00 +0200

Fullständigt lysande (om inte "Sickan" så Fredrik)! Jag ska fundera på kammaren
under helgen och återkommer början på nästa vecka
mvh Eva Paalzow

>>> Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx 04/04/03 09:26am >>>
Hej alla uppsapalendlare1 Jag har blivit inbjuden av SJ till att delta i
nån sorts kundgruppsdiskussion om restidsgaranti.
Jag antar att det är en dirket följd av Konsumentverkets "hot" om att
dra SJ inför marknadsdomstolen om inte företaget inför nåt sånt här snarast.
Jag antar också att diskussionen skall kretsa kring hur en sån garanti
skall utformas, ersättningsnivåer, etc.

Därför vill jag ha era åsikter i frågan!!! Jag hoppas vi kan få till en
livlig diskussion om detta!