[uppsalapendeln] Kundgruppsdiskussion, restidsgaranti

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 04 Apr 2003 09:26:04 +0200

Hej alla uppsapalendlare1 Jag har blivit inbjuden av SJ till att delta i nån sorts kundgruppsdiskussion om restidsgaranti.
Jag antar att det är en dirket följd av Konsumentverkets "hot" om att dra SJ inför marknadsdomstolen om inte företaget inför nåt sånt här snarast.
Jag antar också att diskussionen skall kretsa kring hur en sån garanti skall utformas, ersättningsnivåer, etc.

Därför vill jag ha era åsikter i frågan!!! Jag hoppas vi kan få till en livlig diskussion om detta!