[tzabar] גבירתי הנאווה

  • From: פוריה סומר <poria36@xxxxxxxxx>
  • To: חברי צבר <tzabar@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Mar 2014 19:13:59 +0200

שלום לכולכם!

אני שוב מתנצלת, שמי שההודעה אינה מיועדת לו, שיהפוך דף.

לכל הנרשמים להצגה -

כזכור, ההצגה ביום שני הבא עלינו לטובה - שושן פורים.
ההצגה בתיאטרון *הבימה*, בתל-אביב. היא מתחילה בשעה *20.00 *ומסתיימת קרוב ל-
*23.00.* מי שיש בידו משקפות - שיביא.

היות שאנו רוצים גם לסעוד את ליבנו (מי שלא רוצה - שיקום!) הזמנו (הינדי) הסעה
שתצא *בשעה 16.45 (אנא, דייקו) מתחנת האוטובוס בכפר-עציון,* היישר למסעדה
(חלבית) קרובה לתיאטרון, מה שיחסוך זמן נסיעה ופקקים וכך, יהיה סיפק בידינו
לסעוד בשלווה וללעוס כהלכה ולמנוע קירקורים ושאר מזיקים.

כדי שהדברים יהיו ברורים, בבקשה להביא, בנוסף למשקפות, גם כמה מטבעות, שכן
הסעודה אינה על חשבון האגודה והשיתוף הקיבוצי יבוא לידי ביטוי בכך, שהן המרבה
והן הממעיט ישאו בהוצאה אחידה (כמה חבל שגם הקלוריות לא מתחלקות בצורה שווה...)

שאלות, הבהרות, תהיות - אפשר ורצוי להפנות ללאה, או אלי.

אני מצרפת לכם כמה עמודים שהכנתי על אודות ההצגה - במקום תוכניה.

בברכת פורים שמח,
--

פוריה