[tzabar] גברתי הנאווה

  • From: פוריה סומר <poria36@xxxxxxxxx>
  • To: חברי צבר <tzabar@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jan 2014 10:07:23 +0200

שלום לכם צברים!
בראשית דברי - מי שההודעה לא מתאימה לו, נא לעבור דף או להשליך לסל. אינני
מסוגלת להוציא בפינצטה, מי נרשם להצגה ומי לא (כלומר: יש לי רשימת המזמינים,
אך אין לי תמונה כוללת של כל גימלאי ההר הטוב הזה).
ועכשיו - אחרי שסיננתי "אויבים פוטנציאליים" שעלולים להאשים אותי בהטרדה אגש
לעניין שלנו.
כמו שלא היה קל לאלייזה דוליטל להפוך מנערת אשפתות לליידי, כך לא קל להשיג
כרטיסים למהפך שהיא עברה! לאה ו. עמלה קשות להשיג כרטיסים (ואם אפשר גם בעלות
נמוכה), אבל, כמו שענתה לה המתווכת של המתווך של סוכנות כרטיסים: "מה את
חושבת? זה הצגה מאד מבוקשת"! כלומר: בג'ונגל האסייתי - הבטחות לא בהכרח צריך
לקיים!.
מה כן?
ננסה סוכנות כרטיסים אחרת, שנראית יותר מהימנה (ואולי בכמה אגורות יותר יקרה,
אבל בתקווה שמילה זו מילה) ונעמוד בקשר.
נא לא להתייאש! מי אמר שכל דבר קל בחיים?
וכמו שאמר גליליאו גלילי: "ובכל זאת נוע תנוע", גם אנחנו אומרים: ובכל זאת נוע
ננוע ונתנאה עם הנאווה...
ברכות,
לאה ופוריה.

--