[tzabar] שבת אירוח

  • From: פוריה סומר <poria36@xxxxxxxxx>
  • To: חברי צבר <tzabar@xxxxxxxxxxxxx>, ביחד <byachad@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Jan 2014 14:03:21 +0200

שלום לכם, חברים!

ההדים על  שבת אירוח-משפחות היו מאד חיוביים והרבה שאלו עצמם, למה צריך דירבון
כזה או אחר... אז, צריך רק לעודד להמשיך בהזמנות של: "איש את רעהו", באופן
ספונטני וישיר.

על הפרק בזמן הקרוב - יציאה להצגת: "גבירתי הנאווה". לאה ו. מבררת אפשרויות
ותאריכים וכמובן שניידע מספיק בזמן, על מנת שתספיקו לתפור חליפות ושמלות מלמלה
בהתאם למעמד ולאירוע...

ובהזדמנות זו, היות שאני היא הכתבנית, אינני רוצה שיווצר, חלילה, רושם מוטעה.
לאה ו. ואני עובדות צמוד ובשיתוף פעולה מלא וכל יישר-כח שאתם מפנים אלי (ואתם
מפנים ותודה) מגיע לה, באותה מידה והיות שאינני יכולה לבדוק זאת, אני כותבת. (
זה חלק מהמקצוע שלי... ועכשיו אני בטוחה שהסתבכתי עם לאה. לאה - סליחה!)

ועוד משהו קטן - לא במסגרת צב"ר, רק מידע אישי. במוצ"ש הקרוב, יקרינו במתנ"ס
הגוש סרט יוצא מן הכלל, שאלי ואני ראינו ונהנינו "קשות": שלג על הקלימנג'רו.
מומלץ, בחום. פרטים - בע"פ.

בברכה, פוריה.
--

פוריה