[smartdoctor] Re: [smartdoctor] skice iz Kaoslanda /promjena zdravstvenog stanja /vozačka....

  • From: mmeri1399@xxxxxxxxxxx
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Dec 2014 21:48:06 +0100

Ida, molim te poslati ovu tvoju izvrsnu opservaciju povjerenstvu za pzz- hlk da
oni proslijede komentar na Mup s misljenjem da svaki vozac svojim potpisom kod
dobijanja vozacke ili njenog produljenja duzan o promjeni svog zdravstvenog
stanja obavjestiti nadlezan mup i kraj priče! I to što prije
Lp

Meri M