[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] 3 tjedna vremena da se građani informiraju o toj umjetnoj tvorevini na raspadanju - EU! A te "elite" su trebale za pregovore - koliko? Pa samo oko 8 ( osam ) go

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Jan 2012 11:13:57 +0100

"*ako smo prezaduženi onda i nismo slobodni,ako su nam dugovi 20x veći
nego 90-te onda nas se mora kontrolirati*"

Znači, mi koji sami gradimo svoju budućnost ne možemo se kontrolirati tako
da činimo
dobro sebi, ali očekujemo da će nas u našem interesu kontrolirati dobro oni
koji imaju
svoje interese...

Dana 18. siječnja 2012. 08:07 ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx> je