[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] 3 tjedna vremena da se građani informiraju o toj umjetnoj tvorevini na raspadanju - EU! A te "elite" su trebale za pregovore - koliko? Pa samo

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Jan 2012 11:24:08 +0100

Točno, Lado, ima nas vrlo različitih i zato nisam bio previše za
strančarenje na listi prije izbora. Ovo je drugo, imaš samo dvije opcije,
svejedno je li netko budist, šijit ili radikalni antiteist, je li Hrvat,
Makedonac ili Tajlanđanin, svi zajedno idemo ili ne idemo u uniju.

A ona nam i te kako određuje taj posao o kojemu se dogovaramo na listi, jer
ne zaboravi koliko smo zakona i reformi zadnjih godina provodili u svim
segmentima života, pa tako i u zdrastvu, samo zato da uskladimo i rad i
propise sa standardima EU.

Dana 18. siječnja 2012. 09:32 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je