[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] 3 tjedna vremena da se građani informiraju o toj umjetnoj tvorevini na raspadanju - EU! A te "elite" su trebale za pregovore - koliko? Pa samo oko 8 ( osam ) go

  • From: josip skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Jan 2012 07:25:59 +0100

REFERENDUM, ZRINKO--REFERENDUM
NISAM BIO LJUBITELJ YUGE--ČAK SAM BIO KAŽNJAVAN RADI "USTAŠKOIDNIH" IDEJA,
ALI...
UVIJEK SAM IMAO HRVATSKU, BEZ OBZIRA ŠTO SU NEKI MISLILI DA NEMAJU,UVIJEK
SAM PJEVAO"LIJEPU NAŠU"(u Mrkoplju se u crkvi redovito pjevala za svaki
veći blagdan), UVIJEK JE OVO BILO "NAŠE HRVATSKO" MORE, A SADA
KOLIKO GOD SE TRUDIO DA NE BUDEM POSPRDAN--DA LI MOŽEŠ NA MORE KAO PRIJE
ILI SU GA NEKI OGRADILI(je bilo je i prije ograđenih "JNA područja"
aliSADA SVAKA MALO VEĆA POLITIČKA ĆUKA IMA OGRAĐENO SVOJE MORE
A KOLIKO SMO SLOBODNI BUDEMO VIDJELI KOD ARBITRAŽE ZA SAVUDRIJSKU VALU- A
SKORO SU NAM U POJEDINIM TRENUCIMA SVI "SLOVENCI" BILI NEPRIJATELJI I SKORO
SU VEĆ POČELI ORUŽANI SUKOBI
EU ZA MENE ZNAČI MANJE SAMOVOLJE OVIH LOKALNIH NAŠIH ISFRUSTRIRANIH
POLITIČARA, A AKO NE BUDE BOLJE UVIJEK POSTOJI JAKO
ORUŽJE...REFERENDUM.....A ON JE IZRAZ ZRELOSTI DEMOKRACIJE

Dana 18. siječnja 2012. 01:27 Zrinko Karlović

--
*js*kender