[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi. Uvođenje bijelih uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 20:54:13 +0200

Sonja, čini mi se da bismo napredovali kad bismo imali kaos.  Jer, u kaosu
se statistički gledano bar ponekad zakonom slučajnosti mogu dogoditi i neki
povoljni ishodi, a kad se planski radi naopako do povoljnog rezultata
nećemo doći ni slučajno.

Osnovni problem jest u tome što je Zagreb veliki grad, pun visokih kuća, a
i okolina mu je dosta brdovita, pa kad se donose programi, planovi i zakoni
a o reformama da se i ne govori, kroje se prema onome što se vidi kroz
prozor, a obzirom na opisane okolnosti to je negdje od kazališta do
Kvatrića, te od Zvjezdarnice do autobusnog kolodvora u Držićevoj.  I po
kriterijima zaključenim temeljem ovakvog uvida u stanje donose se dokumenti
i odluke po kojima radi cijela država.  Naravno, uz to se u odluke moraju
ugraditi odredbe EU po kojima se organizira zdravstvo u području učestalih
vulkanskih erupcija, na ledenjacima te na udaljenim oceanskim naftnim
platformama.

Dana 8. lipnja 2012. 20:13 Sonja Barač