[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: vozači

  • From: "Romano" <ordinacija.dr.tripalo@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Dec 2014 14:25:53 +0100

Silva, ti si genije!

Kopiram i kradem!

R.

From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Silvestra Kolega
Sent: Tuesday, December 23, 2014 12:45 PM
To: kohom
Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor]
Re: [smartdoctor] RE: vozači

n/p  Ravnatelja i nastavnike tjelesnog odgoja

PREDMET : ZAMOLBA

Poštovani, u svojem radu se nerjetko srećem sa zahtjevom roditelja  za potvrdom
 da dijete  bude oslobođeno od praktičnog vježbanja  tjelesnog odgoja, a dijete
ima ekstremitet u gipsu/ sadrenom povoju/ odnosno ima specijalistički nalaz na
kojem piše koliko ne smije vježbati. Pri tome , nerjetko , taj se je pacijent ,
vaš učenik, ozlijedio baš na satu tjelesnog odgoja …

Dakle , izdavanje potvrda  za nešto što je očito , inspekcijom  lako utvrdivo ,
telefonski  i usmeno sa roditeljem lako provjerljivo , za mene je Sizifov posao-

Hoću reći , roditelj mora gubiti vrijeme da dođe u ambulantu , u čekaonici mi
pravi ( nepotrebno)  gužvu,  troši moje dragocjeno vrijeme  , papir , tintu ,
itd…

Budući da je , iz gore navedenih razloga potvrda besmislena .   zahtjeve za
potvrdama cete  ubuduće morati zatražiuti pismenim putrem , a ja ću naplaćivati
, kao  što ih naplaćuju i druge službe  ..  Roditelj će dobiti preporuku  da
vas traži novac   za refundaciju   iz proračuna škole .

Nadajući  se da nećete tražiti besmislene potvrde ,

Srdačno vas  pozdravljam

Dana 23. prosinca 2014. u 12:44 Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
je napisao/la:

danas sam smislila ovaj dopis , slobodno za korištenje

Dana 23. prosinca 2014. u 07:56 Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

potvrda.

Dana 22. prosinca 2014. u 18:01 Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx> je
napisao/la:

molim te možeš li poniviti formulat nisam ga mogla otvoriti.

POZDRAV, DIVNA-----Original Message-----
Šalje: Marta Stanić <marta.stanic@xxxxxxxxx>
Datum:14.12.2014. 21:00 (GMT+01:00)
To: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
Naslov: vozači

Ja sam neki dan imala posjetu,pacijenta koji je od strane policije pozvan na
izvanredni pregled-zbog prometne nesreće,koju je on prouzročio u
alkoholiziranom stanju.Inače taj pacijent nije konzumirao alkohol ,koliko ja
znam.Još se nije javio-nakon ovog pregleda,koji sam plaća,ako bude dobio
dozvolu.Mislim da se svim tim slučajevima -mora baviti policija,jer njih
drugačije doživljavaju.

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.