[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: vozači

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Dec 2014 12:45:11 +0100

*n/p  Ravnatelja i nastavnike tjelesnog odgoja *

*PREDMET : ZAMOLBA*

*Poštovani, u svojem radu se nerjetko srećem sa zahtjevom roditelja  za
potvrdom  da dijete  bude oslobođeno od praktičnog vježbanja  tjelesnog
odgoja, a dijete ima ekstremitet u gipsu/ sadrenom povoju/ odnosno ima
specijalistički nalaz na kojem piše koliko ne smije vježbati. Pri tome ,
nerjetko , taj se je pacijent , vaš učenik, ozlijedio baš na satu tjelesnog
odgoja …*

*Dakle , izdavanje potvrda  za nešto što je očito , inspekcijom  lako
utvrdivo , telefonski  i usmeno sa roditeljem lako provjerljivo , za mene
je Sizifov posao- *

*Hoću reći , roditelj mora gubiti vrijeme da dođe u ambulantu , u čekaonici
mi pravi ( nepotrebno)  gužvu,  troši moje dragocjeno vrijeme  , papir ,
tintu , itd…  *

*Budući da je , iz gore navedenih razloga potvrda besmislena .   zahtjeve
za potvrdama cete  ubuduće morati zatražiuti pismenim putrem , a ja ću
naplaćivati , kao  što ih naplaćuju i druge službe  ..  Roditelj će dobiti
preporuku  da   vas traži novac   za refundaciju   iz proračuna škole .*

*Nadajući  se da nećete tražiti besmislene potvrde , *

*Srdačno vas  pozdravljam *

Dana 23. prosinca 2014. u 12:44 Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx