[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi. Uvođenje bijelih uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

  • From: mmeri1399@xxxxxxxxxxx
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 7 Jun 2012 22:34:24 +0200

Draga Marija,

Čestitam ti! Kao uvijek objektivna!

Samo bih molila kolege da pričekaju još koji dan na malo širu anketu o
palijativnoj skrbi obiteljskih liječnika u RH kako bi rezultati bili
sveobuhvatniji  te kako bi se iz njih mogli izvlačiti realniji podatci.

Kolegama koji sudjeluju u kreiranju zdravstvene politike primarne zdravstvene
zaštite želimo pružiti našom anketom najobjektivnije  podatke o palijativnoj
skrbi s terena te načinom kako to isto organizirati za dobro svih koji takvu
skrb trebaju i onih koji je pružaju.
Lijep pozdrav!

Meri M.

Poslano s mog iPhone uređaja