[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] P.S. Bijele uputnice u zagrebačkim bolnicama

  • From: Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 10:39:28 -0700 (PDT)

Draga Karmen,

situacija je generalno takva, u KBC Rijeka:

1. tko god od kliničara pokuša, a primarac mu ne vrati pacijenta, NE PIŠE
INTERNE UPUTNICE
2.  prije dva tjedna je bio krenuo 'trend' o tome da je na nekakvom 'sastanku'
rečeno medicinskim sestrama na šalterima da interne uputnice ne vrijede (bilo
je smješnih/tragičnih situacija da same sestre upozoravaju doktore da to što
rade NE VRIJEDI)  a u prilogu imaš odgovor na moj konkretni upit o tome, no
situacija je i dalje po sistemu mačke i miša ...
3.  neki odjeli, kao i neke klinike, poštutju (uglavnom) sustav internih
uputnica, ali se u svemu tome ističe nekoliko kliničara kojima je jednostavno
'ispod časti' pridržavati se vlastitog ugovora o radu i ugovora njihovog
poslodavaca s državnim osiguravateljem u zdravstvu ... ? (o tome tio mogu
poslati na privatni mail konkretnu dokumentaciju, nadam se da je mailbox ima
dovoljne kapacitete ...)
4.  što se tiče izvještavanja o izvršenom radu, generalna je situacija takva da
za sve što primarac čini mora izvještavati na slijedeći način:
    a) nakon svakog pregleda slati kroz sustav CEZIH-a izvješće o pregledu,
doznaku za ortopomagala, uputnicu za ovlaštenog doktora HZZO (kontrolora),
doznake za bolovanja, prijavu zarazne bolesti, prijavu ozljede, uputnicu za
kućnu njegu, uputnicu za kućnu fizikalnu terapiju, račune za svaki DTP pšostupak
    b) na kraju mjeseca, šalje se elektronskim putem na portal CEZIH-a mjesečno
izvješće o radu, mjesečno izvješće o izvršenim preventivnim pregledima,
izvješće o stopi bolovanja, računi za ampulirane lijekove, računi za ampulirane
lijekove za INO osiguranike, računi za DTP postupke, računi za DTP
laboratorijsko vađenje krvi, računi za DTP za 'H' kategoriju osiguranika,
računi za izvršene preglede INO osiguranike, računi za postupke vezane za
prometne nesreće i tječesne ozljede, računi za izvršene pregled za ozljede na
radu i profesionalne bolesti, izvješće o naplaćenom sudjelovanju, izvješće o
propisanim ortopedskim pomagalima, prijedlozi za zdravstvenu njegu u kući
    c) do petoga u mjesecu, treba ispisati na papir izvješće o izvršenom radu,
izvješće o naplaćenom sudjelovanju, popis računa za DTP, popis računa za DTP za
lab vađenje krvi, račune za ampulirane lijekove, račune za INO osiguranike,
račune za ozljede na radu
    d) na kraju mjeseca treba snimiti na prvi CD račune za izvršene usluge, na
drugi CD izvješće o izvršenom radu
    e) za ispisana izvješća i račune treba potpisati i pečatirati i odnijeti u
PU ured HZZO

Kad ne bilo bilo tragično, bilo bi smiješno ...

Živjela informatizacija !

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a

P.S.: svjedokom si da sam na barem zadnjih pet sastanaka radnih skupina u HZZO
zahtjevao da se papiri maknu iz izvještavanja kao i magnetski i optički mediji
jer se sve to šalje (i to dvaput, iako nije Fata u pitanju) kroz sustav CEZIH-a
vlasniku CEZIH-a, baš istom HZZO-u ...!)