[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] FW: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Unatoč sustavu

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Jun 2012 21:45:03 +0200

Da,definitivno ima pre malo šifri postupaka za naš rad.
Pa tako je prvi pregled svaka nova dijagnoza /npr.konjuktivitis koji
riješiš za par minuta/sekundi/ što je 11 bodova, a prvi pregled u kući
je 9 bodova???
Puno posla uopće ne možeš šifrirati a izgubiš puno vremena.Npr.Jučer
slućaj-zove zatvorska bolnica u vezi mojeg pacijenta-konzultacije i
povezivanja s bolnicama trajali 3/4 sata a možeš upisati savijet =1
bod=7 kn?? .Malo poslije zove policijska stanica u vezi romske
obitelji,opet puno vremena,puno zahtijeva,mišljenja,ocjena-i opet
ništa-savijet 7 kuna!!
Normalno da ispada da ništa ne radimo.

--
Ordinacija opće medicine