[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: Dupla zakupnina i u Virovitičko-podravaskoj županiji

  • From: Vera Bardak <vera.bardak@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 19 Sep 2014 11:52:33 +0200

Mi u KKŽ  smo dobili još u srpnju nove ugovore sa zakupninom 1250+PDV.
Svi koncesionari su ga prihvatili i potpisali, osim mene i kolegice  iz
Sv.I.Žabno, tako da nas dvije vodimo prepiske sa DZ KKŽ, čekajući odluku
ministra da se donese rješenje  za sve-  po mogućnosti, kako se nagađa :
koncesija 1 kuna ,  zakup ,koliko MZ odluči.
Upravo sam prije 3 dana vratila 3. račun za zakup, uz objašnjenje da čekam
rješenje MZ.
Ne dajte se na prvu preveslati, malo se borite, svi zajedno.Moje kolegice i
kolege,  nažalost, nisu složni i na prijetnju ravnateljice da će raskinuti
ugovore, potpisali su( neki i bez prijetnje...)
Lijepi pozdrav, Vera