[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: Dupla zakupnina i u Virovitičko-podravaskoj županiji

  • From: "Dr Zrinka H. Leskovar ordinacija Vinica" <dom.zdravlja.varazdinske.zupanije14@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Sep 2014 09:57:30 +0200

Eto nama u Vž Županiji stigli prvi prijedlozi za ovrhu nakon neplaćanja samo
1 računa zakupnine ( 1250 + PDV), ali mi strpljivo čekamo "nekakva
rješenja" . Sad lijepo piši obrazloženje da nas ne ovrši, a onda čekamo
poziv za sud.A jesmo mi lijepa družba, u međuvremenu u nedostatku posla
mogli bi malo pilotirati ( npr po Uredima za zdravstvo u županijama).

Boli briga ravnatelja DZ-a, on samo cijelo vrijeme mantra o našim " ogromnim
prihodima".

To što ja ne mogu zatvorit prozor u svojoj ordinaciji fućka se njemu.

Pozdrav iz danas sunčanog Varaždina, Zrinka