[smartdoctor] Re: Dupla zakupnina i u Virovitičko-podravaskoj županiji

  • From: "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 19 Sep 2014 07:21:11 +0200

Baš sam sinoć računala, dok platim koncesiju, zakupninu i režije treba mi 8000 kuna.

Da mi je ordinacija na Trgu Bana Jelačića, nebi imala tolike troškove.
Dana 18.9.2014. 13:59, Romano je napisao:

Dragi moji,

evo i do nas je došla pošast zvana dupla zakupnina.

Danas dobih obavijest da će nam poslati anekse ugovora o zakupu/koncesiji, te da ćemo od sad mi plaćati Domu zdravlja mjesečno 1250,00+PDV, jer županija to više ne će plaćati za nas.

Očekujemo dalje naputke za akciju.

Pozdrav s vrhunca vodostaja (Novi Gradac je teren moje ambulante), Romano

avast! Antivirus <http://www.avast.com/> zaštita je aktivna stoga ova e-pošta nema virusa i zlonamjernih programa.