[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: vozači

  • From: Ranko Miholić <rmiholi06@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 23 Dec 2014 11:46:38 +0100

 Tijekom procedure stavljanja lijeka u opticaj nadležna komisija odlučuje
da li određeni lijek  utječe na psihofizičke sposobnosti , te je time
kontraindicirano sjesti za volan osobnog vozila ako je vozač uzeo taj
lijek.  Na kutijici je naznačena ta karakteristika simbolom plavog ili
crvenog trokuta ( izrazito djelovanje na psihofizičke sposobnosti). Obzirom
na međunarnodno priznat znak trokuta ti lijekovi se nazivaju trigonici.
Liječnik (a vj i ljekarnik) su dužni upozoriti pacijenta da ne smije sjesti
za volan ako je pod djelovanjem lijeka koji je označen na taj način. Evo to
je skala odgovornosti!     (To se jako brzo definira kad čovjek dođe na sud
). To nas sve tjera da doooobro znamo t 1/2 nekih trigonika, npr diazepam
33h......pa ajd reci pacijentu navečer da si u Rijeci navečer uzme dzp za
smirenje, a ujutro ide autom u Zgb.....

Dana 16. prosinca 2014. u 08:00 dr.lada.grandic <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>