[smartdoctor] RE: vozači

  • From: "dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Dec 2014 08:00:23 +0100

Gdje mogu naci popis ljekova koji su kontraindikacija za sigurnu voznju.
Naime prijavila sam policiji promjenu zdr stanja,a sada imam upit da li
tegretol utjece na voznju.Traze  i da im odgovorim da li x.y.moze pisjedovati B
kategoriju.
Okrenula se pila naopako.
L.p.Lada

Poslano s pametnog telefona Samsung Galaxy.