[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZDRAVSTVENA ZAŠTITA

  • From: <asimac@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Jun 2012 20:37:06 +0200

Problem je rješiv samo kroz jaku,čvrsto povezanu udrugu obiteljskih doktora  primjerenu potrebama i lišenu okvira prošlosti.Okosnica takve udruge je KOHOM ,ali problemi na unutrašnjoj
organizaciji po meni traju predugo,međusobni animoziteti najčešće na razini pojedinaca su prenaglašeni i predstavljaju teret udruzi. Početna ideja koordinacije nije prošla zbog uskih
interesa pojedinih grupica koje se zovu udruge i njihovog vodstva.Gledam konkretno adrese na koje poziv na sastanak upućuje HUOM i vidim 2/3 onih(uključivši i moju vlastitu) koji su istovremeno
članovi KOHOM-a.Ako je tomu tako tko je onda problem u odnosima te dvije udruge i koji je razlog da se te dvije udruge sa većinom istih članova ne povežu?!Kolega nas danas informira da Rađa i
Petric prijavljuju kolege kontrolorima HZZO-a i  to je upravo vrhunac tragikomedije u kojoj se u istoj osobi  pojavljuju ravnatelj i voditelj DZ-a i vodstvo udruge obiteljskih doktora.Tragikomedija!!!!Što nam
pre
dstavlja osnovni teret u svakodnevnom radu? Ugovori sa HZZO-om, DZ-ima, koncesijski ugovori. Tko nam dijelom sukreira te ugovore na razini DZ-a i županije?Ravnatelji DZ-a i voditelji u istima, i onda nas kroz udruge kao vodstvo istih "štite"od onoga što su sukreirali!Marija draga moj krimen je što ja problem ne vidim u HZZO-u niti razno raznim grupicama kolega koji služe vođama da bi se osječali kao vođe.Osnovni problem obiteljske medicine su obiteljski doktori i to je jedini razlog statusa koji mi imamo u zdravstvenom sistemu i društvu uopće.Kako ja nemam vremena za svakodnevne jadikovke i funkcioniram na principu klinička slika-dijagnoza-terapija i ne mogu se do besvijesti baviti dijagnostičkom obradom uz vjećno ponavljanje istih pretraga ne preostaje mi ništa do samopomoć i  raspoloživost svakom kolegi ukoliko mu mogu pomoći.Naravno da moja trajna patnja i duboka želja ostaje moćna udruga obiteljskih doktora u stručnom,cehovskom i svakom pogledu koji ju čini moćnom i da ću uvijek dati svoj doprinos u tom pravcu.
                                                       S poštovanjem dr Anita
Šimac Rako
PS.Molim da me se odmah briše sa popisa članova HUOM-a obzirom da nikada nisam platila
članarinu toj udruzi,i da smatram da vodstvo HUOM-a sa pozicije ravnatelja i voditelja ŽDZ-a ne
radi u interesu obiteljskih doktora što je ravnatelj i potvrdio svojim istupima u medijima gdje mi je
nakon prijegornih 25 godina u obiteljskoj medicini pljunuo u obraz.
Od: "Marija" Za: Datum: 16.06.2012 13:25
Naslov: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO
ZDRAVSTVENA ZAŠTITA

Anita,potpuno se  u svemu s tobom slažem,aliove žalopojke nam samo dolijevaju ulje na vatru.Što možemo
učiniti a da nasčuju,osjete,vide i drugi?Osobno smatram da taj čvor treba oštrim nožemprerezati.Ovakvo
polako piljenje nikoga ne boli, osim nas samih.

Marija

Od: "BARI" Za: Datum: 16.06.2012 07:50
Naslov: [smartdoctor] ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZDRAVSTVENA ZAŠTITA

I ne 24 sata ,i ne od 7-21 za svu bazičnukazuistiku-svih timova-i to sa strogim
definiranjem i mogućom naplatom od pacijenta za zlouporabu.Ida

Jer očito je da Norvežani nemaju kolektivno ludilonedostatka popodnevnog rada
GP-ja?!