[smartdoctor] Zamjenska sestra

  • From: J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: Listaaa <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, kohompgz <kohompgz@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Jun 2012 12:07:56 -0700 (PDT)

Pozdrav kolege,
Zna li netko za neku zamjensku sestru na podrucju Rijeke koja bi sto hitnije
mogla uskociti na rad u ordinaciji obiteljske?
I molim vas, nemojte mi predlagati sestru Natalie Tavra Smojver jer mi je
upravo otkazala dogovor dvaput potvrdjen i dogovoren sest mjeseci unatrag i
ostavila mi samo tjedan dana da si nadjem drugu sestru! I to sasvim slucajno,
nakon sto sam ja htjela i treci puta potvrditi ranije dogovoreno, a ne zato jer
se sama sjetila me nazvati i otkazati mi??
Hvala i molim hitnu pomoc jer moja sestra ima vec dogovoren godisnji odmor.
Jadranka Soic