[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fw: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

  • From: Jasminka Tkalec <jtkalec@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 00:14:10 +0200

G.K.Markant kaže"..liječnik otvara zahtjev za pregledom, a ostali dio
procesa naručivanja nije njegova briga"
Bez ljutnje, ali pitam se da li je Vama poznat način rada u obiteljskoj
medicini, i čija je "briga" pacijent od onog trenutka kad uđe u ordinaciju
do onog kad izađe.
I čija je uopće "briga" oko organizacije svakodnevnog rada bilo koje
ordinacije obiteljske medicine?
Možda da ipak provedete ljetne mjesece na turneji po lijepoj našoj i osobno
se uvjerite kako naš  svakodnevni rad izgleda.

Srdačan pozdrav Jasminka Tkalec

P.S. većina mojih pacijenata nema niti mobitel a niti e-mail adresu,njima
ćemo nakon radnog vremena dostavljati na kućni prag termin narudžbe, ili i
to nije naša briga?