[smartdoctor] Fw: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

  • From: "romana" <romana.cehulic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 21:18:04 +0200

bilo je to davno,ali ipak se sjećam.učili su me da je dobra anamneza i dobro utvrđen status 90% točne dijagnoze,možda mlađi kolege ili netko u hazi i može uzet dobru anamnezu i status preko telefona,ali ja ne mogu.a do penzije još 12 godina.veli se--ni vrit,ni mimo.! a što se e-mailova pacijenata tiče---većina mojih pacijenata ima dilemu--da li će se brže naručiti preko imele s kruške ili preko one s jabuke.-----

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 7210 (20120610) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com.hr