[smartdoctor] Re: [smartdoctor] 106 02.09.2014 Pravilnik o sadržaju obrasca mišljenja obiteljskog doktora medicine osobe lišene poslovne sposobnosti o stanju zdravlja štićenika s obzirom na razlog lišenja poslovne sposobnosti

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 23 Sep 2014 07:45:36 +0200

"bacila" sam oko na obrazac.
i malko sam ostala zbunjena zbog podataka koji se traže. ne znam što bi im
bilo MBG (iznad se traži OIB), i ne znam što bismo trebali upisivati u
rubriku "Broj zdravstvenog kartona". na koji se karton misli?
onda, podatak o dijagnozama s obzirom na razloge lišenja poslovne
sposobnosti: ja zapravo niti ne znam da li je netko od mojih pacijenata
lišen poslovne sposobnosti, niti zna po kojoj dijagnozi.

možda bi Min.soc. trebalo upozoriti na te nelogičnosti.
poz
bojana

Dana 22. rujna 2014. u 19:48 Jasna <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> je