[smartdoctor] 106 02.09.2014 Pravilnik o sadržaju obrasca mišljenja obiteljskog doktora medicine osobe lišene poslovne sposobnosti o stanju zdravlja štićenika s obzirom na razlog lišenja poslovne sposobnosti

  • From: "Jasna" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "jasna.vucak@xxxxxxxxx" for DMARC)
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Sep 2014 19:48:59 +0200

Eto sad imamo i formular za one s oduzetom poslovnom sposobnoscu, iako niti smo
im mi to oduzimali niti trazili da im se oduzme. Kako smo odjednom mi zavrsili
u ovoj prici nije mi u potpunosti jasno. Ako ce to pomoci da se manje placaju
vjestaci kod ponovnih procjena onda dobro, ali nisam uopce sigurna da li je
tome tako. A i zanima me po cijoj inicijativi, kada, zasto je to
doneseno,....pa ako netko ima ideju kako do ovakvih promjena zakona dolazi neka
podijeli s nama. Neznanje je definitivno najskuplje. Pozz jasna

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_09_106_2050.html

Sent from my iPad
Jasna
xo