[smartdoctor] ortopedska pomagala

  • From: Vesna Dujmović <vesna.dujmovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Jan 2012 11:24:17 +0100

U lipnju prošle godine sam imala kontrolu propisivanja ortopedskih pomagala ,
prvenstveno za urogenitalni sustav.
Ovlaštena liječnica je imala primjedbu na šifru dijagnoze koju sam pisala na
Potvrdi za ort. pomagalo ( N39 ) , te je rekla da je
" ispravnija  šifra R32" ; a uz to treba pisati ev. i drugu šifru koja bi "
pojasnila nastalu inkontinenciju " -npr. I69; znači R32 , I69.
Tom prilikom  mi je dato objašnjenje da pravo na  ortopedska pomagala (  u ovom
slučaju pelene ) nemaju pacijentice sa stres inkontinencijom  po čl. 60
Pravilnika , gdje je uvjet za ostvarivanje prava "....trajna inkontinencija " .
Lijep pozdrav , Vesna