[smartdoctor] Koncesije, reforma

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Jan 2012 11:05:19 +0100

A što se tiče reforme! Ovo ministarstvo se zove MINISTARSTVO ZDRAVLJA. To bi
preneseno na nas značilo sljedeće: ne povećanje broja DTP - ovih sadašnjih,
jer što njih više imamo znači da su nam ljudi bolesniji, nego motiviranje i
kontrola toga koliko mi stvarno napravimo, i što je naš stvarni posao, a
napravimo puno:

A) koliki postotak dijabetičara sami i dobro vodimo
B) koliko sami rješavamo pacijente s hipertenzijom
C) koliko radimo pravih preventivnih pregleda (što se ne može naravno
vidjeti iz ovakve statistike kakva je sad)
D) koliko vremena izgubimo u borbama s HZZO-om, centrima za socijalni rad..,
vrijednim upravama domova zdravlja (čast izuzecima)

E) koliko radimo u lokalnoj zajednici, a ima nas jako puno koji to radimo i
tako doprinosimo preventivnim akcijama.

Tanja,ovo si izvrsno rekla-ako idemo prema ministarstvu zdravlja onda broj
svih usluga treba opadati i mi trebamo dobivati svoje  glavarine  a SVI
biti sretni da za njih što manje radimo- kurativu -to je NAJBOLJI pokazatelj
da smo zdraviji....A onda ćemo imati još više vremena za preventivu- i ako
država  ne uništi egzistenciju stanovnika(jer gladan čovjek ne može biti
zdrav)- BITI ĆEMO ZDRAVI KO DREN  Ida

P.S.U kontaktu smo s ministrom, nadam se da ćemo mu brže nego prethodnicima
objasniti pravo stanje stvari...