[smartdoctor] Re: niskomolekularni heparin

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Jun 2012 20:14:26 +0200

Leo, to je odgovor čovjeka iz velegrada.  Marijanov Vojnić je malo manji od
Rijeke i njegova ambulanta malo dalje od bolnice nego tvoja.  Zato mi na
terenu napravimo kako je napisala Nataša, dajemo uputnicu za ambulantno
liječenje (najčešće traže dnevnu bolnicu), oni pacijentu spakiraju kutije
ampula i dobije ih kod svog liječnika, eventualno u bolnici ako terapija
zahvati i nedjelju.

Dana 19. lipnja 2012. 17:05 Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx> je