[smartdoctor] Re: mcs

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Jan 2012 19:39:56 +0100

Kod nas u Selu je takav kaos bio  od 01.07.2011  ( dan kada smo morali
početi vaditi krv) pa još nekoliko slijedećih mjeseci, javlja se još uvijek
povremeno. Uglavnom, nama uputnice u labos uredno prođu, mi povadimo krv, a
nalazi ne stižu. Pošaljemo pacijente u labos po nalaz a oni odgovore
1.nikakvu vašu krv mi nismo dobili ( a čovjek još ima vatu na laktu) ; 2.
samo sa vašom doktoricom problemi ; 3. nikakvu vašu uputnicu nismo dobili ;
4. ( najčešće) MI SMI NALAZ POSLALI VAŠOJ DOKTORICI A DA LI VAM GA ONA ŽELI
DATI TO JA NE ZNAM....

Onda ja odem u labos i pitam ju za nalaze, ona odgovara : 1. samo s tobom
problemi ( a cijeli DZ nema nalaza) , kad ste vas 2 u kontrasmjeni i na
jednom kompjuteru, to je zato ; 2. JA SAM NALAZE POSLALA , EVO POGLEDAJ, mi
nismo primili vašu uputnicu , ti nisi poslala uputnicu.

Onda ja nju u ambulantu daj sad pogledaj tko ti nije poslao uputnicu - vidiš
da sam ju poslala...

Da vic bude bolji cijelo vrijeme NEĆE PRIMITI KRVI AKO NE PRILOŽIMO I
PAPIRNATI OBLIK UPUTNICA + TRANSPORTNA LISTA , a neki dan sam u smeću našla
3  četvorna metra  uputnica za labos ( kolike samo novce trošim na papir i
tonere da samo znate !!!!)

Nikada nismo dobili urinske čaše.

U početku nisu htjeli primiti pacijente kojima nismo mogle nabosti venu, sad
su se smilovale, ali ti pacijenti koji se od njih vrate kasnije i za
šmrcavicu  traže uputnicu specijalisti ( pretpostavljam da su educirani o
kvaliteti svog LOMa temeljem neizvađene krvi)

Pacijentima su u labosu objašnjavali KOLIKE NOVCE DOKTORI ZA TO ( VK)
DOBIJU PA NEKA ONDA ONI I VADE KRV. Svaki me je pacijent pitao " a koliko vi
zaradite na tome".

Nalaze printamo mi , ako pacijent ode u labos po nalaz onda čeka po 4 sata
da mu isprintaju , pa za drugi puta izgubi voljicu i toner opet nafilavam
ja.

Kao u pjesmi, meni je najdraži početak, jer je jako bitno bilo da se starta
usred GO sa po 2 ambulante , tako da veći kaos nije mogao biti niti da je
sam Sotona planirao..

Veseli me i trajanje,  ta 1,5 - 2 sata koliko potrošim na VK sam mogla
mjeriti očne tlakove, paliti bradavice, "skrojiti" dobru terapiju
hipertoničaru, napraviti  nekolicini BMI, na kraju krajeva otvoriti karton i
rekapitulirati pojedinoga pacijenta i napraviti plan i zaključak za
njega.... ali ne....shizoidnim blesanima sa klinike  Ti i ja   vrijedimo  za
isprintavanje nalaza.... Koji glupani ! Nemogu vjerovati - toliko uzdanja u
takove mule, zbilja smješno i jadno  !