[smartdoctor] Re: CEZIH

  • From: Marina Lemaić <mlemaic59@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Jan 2012 19:18:15 +0100

U Zgb do 10-11 h štekalo, nije radilo, pa radilo, bilo i papirnatih, pa
izbaci, pa ubaci. A od ponedjeljka rikava svako malo, ide- ne ide,
kren-stane- pa vrti li ga vrti, pa neće, pa Web cannot be displaid, pa
uđeš, , pa misliš dobro je , pa opet ne misliš, pa bi ga bacila u zid, pa
kroz prozor, pa sve po spisku...A najbolje, što dolaze pacijenti ili zovu :
nema lijekova u apoteci, a nama zeleni, pa nema nalaza iz labosa, pa se oni
inate pa neće dai, pa neka mi dobro, dobro, duboko, zagledamo, pa ja kažem:
gledam, vidim i stražnju stranu kompa, ali nalaza nema, p meni nije ni
vadio( zelena kuglica), a je vadio je ...Jeza. Kao, nije mo dosta što ih je
preko 90, nego još mrdam po ikonicama i klikćem i čekam, hoće li se
smilovat il neće. pa ne znam ni što je bilo, ni što sam htjela( pa kak se
ne sjećate, bili prije 7 dana...)
eeeee, moja e- medicina