[smartdoctor] Re: mcs

  • From: "Andrejp notebook" <andrej.puskaric@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Jan 2012 13:27:00 +0100

CEZIH server također je na METRONETU
  ----- Original Message -----
  From: Zrinko Karlović
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: 11. siječanj 2012 9:36
  Subject: [smartdoctor] Re: mcs

  Meri, hoće li uputnice stići u labos nije samo stvar tvog računala nego i
računala u labu koje treba primiti informaciju.  Znači, ako je tebi jučer
funkcionirao MCS i CEZIH ti si mogla sve uredno poslati, ali ako ne funkcionira
CEZIH danas ujutro labos ne može nikako učitati kao što ni ljekarne ne mogu
pročitati kakav si im recept poslala.  I uputnice i recepti su u sustavu, nisu
izgubljeni, i ako npr netko pričeka dan-dva za recept nećeš ga morati ponovo
pisati, ali dok se naša omiljena društvena mreža ne reaktivira i recept i
uputnica bit će skriveno blago.

  2012/1/11 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>

    Kolegice i meni su prošle uputnice(na softmedu) ali nisu stigle u
labos.Pacijenti došli danas da im isprintam up.

    Dana 11. siječnja 2012. 08:59 Meri Margreitner <mmeri1399@xxxxxxxxxxx> je
napisao/la:

      Ma jasno, uvijek je netko drugi kriv, a to što  je jučer javljao da su up
prolazile, a danas  pacijenti došli u laboratorij  pa nisu prošle to  zasigurno
NIJE greška MCS- a! Ha ha