[smartdoctor] Re: Posljednji pozdrav kolegi

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 09:00:22 +0200

Prijatelj, brat.... kako god  sada je našao svoj mir i spokoj. Ne brine
više našu zajedničku brigu " kako pomoći drugom a ne zaboraviti sebe".
Mozda se mogao spasiti da je mislio i na sebe.....Pretužno i prežalosno....
Spokoj mu duši, iskrena sučut obitelji i prijateljima.

Dana 7. lipnja 2012. 19:05 Marina Lemaić <mlemaic59@xxxxxxxxx> je