[smartdoctor] Re: Posljednji pozdrav kolegi

  • From: Marina Lemaić <mlemaic59@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 7 Jun 2012 19:05:58 +0200

Iskrena sućut obitelji i prijateljima.
Slažem se s kolegicom Nadicom, trebalo bi konačno progovoriti i  o našem
prebrzom  sagorijevanju kao i o učestalom i prebrzom kraju naših dragih
kolega,a istim putem idemo i svi mi.Dok uporno lupetaju o našim obvezama i
mašu njima umirujući mase, mi padamo zbog obespravljenosti i
iscrpljenosti.Ili je možda krajnji cilj istrebljenje?
Marina

--
Lijepi pozdrav,
dr. med. Marina Lemaić