[smartdoctor] Re: Posljednji pozdrav kolegi

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 6 Jun 2012 15:20:08 +0200

STRAŠNO ! Iskreno pustih suze.
No to je realnost.Pitanje časa kad će se dogoditi idućem dr-u.
Kad smo ,itko od nas zadnji put bili na ikakvom pregledu? A kamoli na
sist.pregledu kakve "firme" plačaju redovno svojim uposlenicima.
Za nas po običaju nema ni vremena ni novaca.Mi smo "supermenši".!?
Ali zapravo i jesmo i biti ćemo jeftini za državu jer nećemo koristiti mirovinu.

Dana 6.6.2012., kontakt GO Mirjana Semenić Rutko

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević