[smartdoctor] Re: Parkinsonova bolest

  • From: Rudika Gmajnić <rudika.gmajnic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Feb 2013 09:29:16 +0100

prof. dr. sc. Rudika Gmajnić,prim
dr. med. specijalist obiteljske medicine
DOM ZDRAVLJA OSIJEK
Osijek, Park kralja Petra Krešimira IV. 6
tel: +385 31 225 359
fax: +385 31 225 330
e-mail: dz-osijek@xxxxxxxxxxx
www.dzo.hr

Poštovane kolegice i kolege,
Imala bih jednu molbu za vas. Moj suprug je neurolog u KBC Split, a koncem
godine Klinika za neurologiju KBC Split organizira 6.
hrvatski neurološki kongres. U sklopu priprema za kongres bilo bi im od
interesa znati što točnije podatke o epidemiologiji ( ponajprije incidenci )
Parkinsonove bolesti u Hrvatskoj. Stoga vas molim, ako vam to ne oduzima
previše vašeg dragocjenog vremena, da mi pošaljete podatke o ukupnom broju
bolesnika o kojem skrbite, te unutar toga i broj bolesnika koje vodite po
dijagnozama G20, G25 i G26.

Unaprijed zahvaljujem,
Žaklina

Gmajnić,Osijek: ukupno  11870, G20-6, G25-1, G26-O
Pozzzzz