[smartdoctor] Re: Parkinsonova bolest

  • From: dr. Marin Marinčić <dr.marin.marincic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Feb 2013 08:04:19 +0100

dr Marinčić 2048  8 pacijenata dg G 20
  ----- Original Message -----
  From: Ambulanta Lemaić
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, February 07, 2013 1:58 PM
  Subject: [smartdoctor] Re: Parkinsonova bolest

  1913 pacijenata ukupno ; 12 pacijenata po zadanim dijagnozama

  Dana 7. veljače 2013. 08:43 Žaklina Džamonja
<zaklina.dzamonja.dr.med@xxxxxxxxxxx> je napisao/la:

    Poštovane kolegice i kolege,
    Imala bih jednu molbu za vas. Moj suprug je neurolog u KBC Split,
    a koncem godine Klinika za neurologiju KBC Split organizira 6.
    hrvatski neurološki kongres. U sklopu priprema za kongres bilo
    bi im od interesa znati što točnije podatke o epidemiologiji (
    ponajprije incidenci ) Parkinsonove bolesti u Hrvatskoj. Stoga
    vas molim, ako vam to ne oduzima previše vašeg dragocjenog
    vremena, da mi pošaljete podatke o ukupnom broju bolesnika o
    kojem skrbite, te unutar toga i broj bolesnika koje vodite po
    dijagnozama G20, G25 i G26.

    Unaprijed zahvaljujem,
    Žaklina

        Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT
usluge
        na http://moj.hrvatskitelekom.hr