[smartdoctor] Re: Parkinsonova bolest

  • From: "Dr. Semira Harcevic Vasilik" <ord.opce.med.semira.harcevic.vasilik@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Feb 2013 08:06:03 +0100

Ukupan broj osiguranika 1984 ,a od toga G20 - 2 ; G25 - 1; G26 -1. Pozdrav iz Siska!

                           Semira
----- Original Message ----- From: "Žaklina Džamonja" <zaklina.dzamonja.dr.med@xxxxxxxxxxx> To: "nova lista" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>; "Alenka Srzić Gojak" <oom.a.s.gojak@xxxxxxxxx>; "Jadranka Pavlinović" <jpavlino@xxxxxxx>; "Marin Bušelić" <marinbuselic@xxxxxxx>