[smartdoctor] Re: OR i ispis kartona

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Jan 2012 11:07:24 +0100

Za takve stvari ne bi trebalo biti problema, jer to bi zaista trebali
gledati SAMO kontrolori i SAMO dio vezan uz povredu. No znajući koliko je
vremena potrebno da pacijentu povreda bude priznata i da nema retrogradnih
prava velika većina ljudi se odmah odrekne svih ideja da pokrenu postupak
za priznavanje jer samo gube vrijeme i imaju troškove i baš nikakvu korist.