[smartdoctor] Re: OR i ispis kartona

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Jan 2012 08:02:30 +0100

Priznavanje ozljede vrše "naši" kontrolori kojima je i tako dostupna
dokumentacija pacijenta. Iz onog što sam ja mogla zaključiti neki
kontrolori su savjesniji pa povjeravaju da li je neko oštećenje nastalo kao
posljedica ozljede.Moja kontrolorka je tražila karton za pacijenta koji je
imao udarac u uho i nakon toga se žalio na šum u uhu,ali je moja revnosna
kontrolorka iskopala iz kartona da je on imao recidivirajuću upalu istog
uha i da je obilazio ORL..Da li mu treba priznati šum kao posljedicu
ozljede???
Pozdrav Lada