[smartdoctor] Re: OR i ispis kartona

  • From: "Ines Zelic Baricevic" <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Jan 2012 10:57:51 +0100

ma radi se o par dana bolovanja za koje pacijent niti ne inzistira da budu
plaćeni kao ozljeda na radu ali kad je kod okuliste za špenu rekao da je to
bilo na poslu automatski je krenula procedura. A paralelno s tim su se odvijale
( i bile ubilježene u karton ) i neke stvari koje će ionako biti razlog da mu
neće priznati to kao OR. Znači on može reći da ne želi uopće da mu se to prizna?
Ines