[smartdoctor] Re: [Hrdr] Fw: Re: RENESANSA - OSVRT NA "MANJINU" - NEPOTPISNICI

  • From: Ljiljana Ćenan <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Dec 2014 17:25:47 +0100

Jadranka, problem je u tome što kolegice i kolege očito nisu svjesni onoga što
sam već nekoliko puta isticala ovdje na listi: svaki tekst ovdje na listi
prvenstveno govori o onome TKO ga je napisao ( njegov sadržaj, gramatičke
pogreške, bezglave rečenice i ukupan tekst bez "glave i repa" ), a tek onda
govori o onome ŠTO je tema teksta.

Poslano s mojeg iPada