[smartdoctor] Re: [Hrdr] Fw: Re: RENESANSA - OSVRT NA "MANJINU" - NEPOTPISNICI

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Dec 2014 03:07:55 +0100

"*I zašto mislite da ste vi izloženi podsmjehu ili da vas se treba
razgledavati kao nekakav zoološki vrt?*"

Jadranka, ja sam odgovorio na izravni Edin mail, jedan ispod drugoga, nije
mi jasno kako se to ne vidi, ili ne želi ili ne smije vidjeti?

Dana 1. prosinca 2014. u 14:30 J Soic <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> je
napisao/la:

> Ako ste zadovoljni time što niste potpisali, ako mislite da ste u pravu,
> ako vam smeta rad kojeg nazivate "kliktanjem", ako smatrate da svojim
> nepotpisivanjem štitite kolege koji su potpisali, čemu onda ta stalna
> potreba da ih vrijeđate, da im se podsmjehujete, da ih omalovažavate, da
> naglašavate kako ste baš vi u pravu?
> I zašto mislite da ste vi izloženi podsmjehu ili da vas se treba
> razgledavati kao nekakav zoološki vrt?
> Ja kad donesem neku odluku, iza nje stojim. Ne treba mi nitko pljeskati
> zbog toga, ne očekujem to. Niti se drugima smijem ili ih vrijeđam jer su
> [...]

JPEG image