[smartdoctor] Re: [Hrdr] Fw: Re: RENESANSA - OSVRT NA "MANJINU" - NEPOTPISNICI

  • From: "J Soic" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "jsoic@xxxxxxxxx" for DMARC)
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Dec 2014 13:30:49 +0000 (UTC)

Ako ste zadovoljni time što niste potpisali, ako mislite da ste u pravu, ako
vam smeta rad kojeg nazivate "kliktanjem", ako smatrate da svojim
nepotpisivanjem štitite kolege koji su potpisali, čemu onda ta stalna potreba
da ih vrijeđate, da im se podsmjehujete, da ih omalovažavate, da naglašavate
kako ste baš vi u pravu?I zašto mislite da ste vi izloženi podsmjehu ili da vas
se treba razgledavati kao nekakav zoološki vrt?Ja kad donesem neku odluku, iza
nje stojim. Ne treba mi nitko pljeskati zbog toga, ne očekujem to. Niti se
drugima smijem ili ih vrijeđam jer su učinili drukčije.

     On Monday, December 1, 2014 1:11 PM, Silvestra Kolega
<silvestra.kolega@xxxxxxxxx> wrote:

 Prije smo radili al nismo klikali, sada klikamo a za rad nemamo vremena .
Kolegice - u jednini   govorite , / pišite, molim !Ja   se npr. ne slažem sa
vama . Niti se ne slažem sa svima koji  nisu potpisali da mi čuvaju leđa .
Kolege nepotpisnici , volila bih da postanete potpisnici , to bi nam puno
pomoglo za mir  kući!
Dana 1. prosinca 2014. u 10:54 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

Prije smo radili al nismo klikali, sada klikamo a za rad nemamo vremena .Onog
momenta kad smo pristali na klikanje izgubili smo ono malo dostojanstva o kojem
govori kolegica Marija.l.p.Lada
Dana 27. studenoga 2014. u 20:32 Zrinko Karlovic <zrinkokarlovic@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

Eda, ima nas koji imamo tek tisuću-dvije od svote koju spominješ, a vjerujem i
koji imaju i manje od toga, ali nisu potpisali. Nas u Međimurju još ima takvih
i ako se nešto bitno ne promijeni bit će nas i dalje. Kome trebamo služiti kao
izložak u zoološkom vrtu može doći i gledati nas...

Vesna Oršulić To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx Sent: Thursday, November 27, 2014
9:49 AMSubject: [smartdoctor] Re: RENESANSA - OSVRT NA "MANJINU" - NEPOTPISNICI
Osim što kliktavci rade 27 sati dnevno po broju naklikanih DTP i velikoj
prilici za bogaćenje, ja ne vidim što je novi ugovor donio na podizanju
kvalitete našeg rada i svijesti o vrijednosti obiteljske medicineZato sam i
dalje nepotpisnikPozdravčićV  From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx