[smartdoctor] Re: GLJIVARINA(DRUGU PUT)-Direkcija HZZO-a

  • From: "Marija Haramija Strbad" <marija.haramija.strbad@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Sep 2014 23:30:05 +0200

Meni se dogodilo nešto slično: također za 4.mj.2014. bio mi je vraćen „veliki“
DTP račun uz obrazloženje „neispravna disketa“, iako su na istoj disketi bila
smimljena još 3 „ispravna“ računa koji su bili priznati. Obavijest o tome bila
je poslana iz HZZO-a 07.05.2014., tako da sam odmah naknadno dostavljeni DTP
račun na „ispravnoj“ disketi dobila plaćeno tek u 6.mj.  Za 5. mj. bili su mi
bili smanjeni KPI i QI za ukupno oko 2 400 kn. Mislila sam da će to korigirati
slijedeći mjesec (tako mi je bilo napravljeno u 8. mj. prošle godine kad mi se
desila slična situacija), ali nije.  Na upit u PU Čakovec kome se mogu obratiti
u vezi toga, nisu mi znali reći.  Ovakva umanjenja sredstava , nakon što mi
korektno odradimo svoj posao u ambulanti, i dođe do neke informatičke ili dr.
administrativne pogrešeke na koje mi ne možemo utjecati, nisu u redu i pitam
kome se možemo  u tom slučaju obratiti – pojedinačno ili preko KOHOM-a.

Pozdrav,

Marija Haramija Strbad