[smartdoctor] Re: GLJIVARINA(DRUGU PUT)-Direkcija HZZO-a

  • From: Marijana Kos <kosmarijana1@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 5 Sep 2014 10:54:26 +0200

Mislim da ne bi trebalo  slijedeći mjesec.Ako smo ugovorni "partneri" , ona
osoba koja obrađuje podatke ima broj telefona,mobitela ili mail i može nas
kontaktirati. Na kraju, kako nas danonoćno mogu zvati ljekarne (defektura,
pakiranje lijeka dostupno u tom trenutku itd).
Svi dostavljamo izvješća do 5. u mjesecu, pa kad se obrade ona koja su u
redu, neka se ostatak mjeseca obradi i ona manjina kod koje nešto nije
prošlo i plati.
Naša davanja i plaćanja ne mogu čekati.

pozdrav svima,Marijana

Dana 4. rujna 2014. u 21:33 Marija Gluhak <marija.gluhak@xxxxxxxxxxx> je