[smartdoctor] Re: Fwd: Molim hitnu intervenciju

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Sep 2014 09:10:15 +0200

Dana 23. rujna 2014. u 20:27 itomic <irenat@xxxxxxxxxxx> je napisao/la:

>   Ljiljo, što ima nova kod vas u Vinkovcima glede najma... Nama već stižu
> rješenja o ovrsi ...( neposlušnih 20ak koji nismo potpisali anekse).
> Poz
> Irena

glede obračuna režijskog troška ) kolege koji  su u svom prostoru
spremačicu plaćaju po satu  a zakupci u prostoru DZ po kvadratu pa bi i to
moglo na  ustavni  sud  kao i to da se daju računi za najamninu  da
ordinacije nemaju odvojena  trošila za vodu , plin i struju  !!Tog
zajedničkog računa u EVROPI NEMA , tako da ravnatelj  preko zajedničkog
režijskog troška naplati i režije  stomatologa i liječnika  koji su pod
ingerencijom DZ a prostorno su  smješteni u istoj zgradi s koncesionarima (
zakupcima )